السيارة ما شاء الله نظيفة جداً واقتصادية مصاريفها (بنزين وزيت) فقط كل صيانتها في التوكيل إلا الكيلو 160000 ولا تحتاج أي مصاريف نهائيا تم تركيب أنوار بيضاء وعمل الفحص الدوري منذ يومين بالنسبة للبدي وكالة عادا الصدام الخلفي والشنطه بسبب صدمه بسيطة من امرأة والله السيارة كنت راكنه أمام المنزل وهي صدمتها علشان تركن سيارتها والحمد لله تم تغير الصدام والشنطه وكالة لكن في المجمل السيارة بحالة ممتازة اداء وثبات وتكييف ربنا يبارك لصاحب النصيب